en onsdags eftermiddag.

Jag har varit lite sjuk efter alla lucia konserter och allt som har med tomtar och jullåtar att göra. Delvis därför det har ekat här. Fast. Ja, jag har inte riktigt haft tid och min kamera har blivit lite glömd.
Måste bara utbrista min glädje att det bara är en dag kvar nu, till friheten. Det behöver jag nu.
Det blir förhoppningsvis inte lika tomt här heller.
Idag har jag iallfall legat i sängen, men jag blev trött på det och åkte och fikade hos Martina. Träffade Sosso som beger sig till ett mer barbentvänligt land om någon dag eller så. Lite avundsjuk.
Vet ni en rolig sak, om exakt idag. Tio dagar och en månad fyller jag 18.
Då kommer allting att förändras, nej. Ingenting kommer nog förändras.

Kommentarer
Postat av: sandra

... martina har fått syn på ett spöke!

2010-12-16 @ 20:06:29

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback