söndag/måndag i london.

Jag kom till London förra söndagen och mötte upp saknade systeryster på stationen. Vi köpte mat på en marknad och åt färgglad mat i form av bönsallad som inte bådade så gott i våra Karlssons magar.
Det var solsken i London den söndagen och allt var så himla bra.
Vi släpade på min resväska genom en marknad och mellan hundratals engelskmän. Det var rätt kämpigt. På kvällen åt vi på världens godaste soppa på Wagamama. Sen somnade vi skönt på Sofies flickrum i ett typiskt engelsk hus med spygröna väggar.
På måndagen träffade jag denna primadonnan på Primark och hon var minst sagt i extas.
Det kändes himla konstigt att hoppa på Oxford street med henne och vara i London på en och samma gång.
Jag sa goodbajs till Matilda och mötte upp Sofie i en park för lite picknick med mega god tonfisksallad.
Sen lämnade hon mig själv på Londons alla gator och jag gick på Topshop i några timmar och beundrade alla fina ting och köpte med mig ett av det.
Vi återför renades på kvällen och åt god italiensk pasta på en mysig resturant. Vi tänkte gå på bio på kvällen men det var ingen som föll oss i smaken så vi gick hem och mös på Sofies rum som var mitt rum i tre dagar.
London är fint!

Kommentarer
Postat av: martina

verkar som om du har haft det riktigt trevligt ju! Jag får komma hem till dig någon dag och titta på alla inköp! Puss!

2010-06-21 @ 22:34:38
URL: http://martinasmelodi.blogg.se/

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback