cupcakes, skratt och en kall altan.


igår var jag på kalas hos den här flickan, fast hon egentligen fyller år imorgon.
vi blev bjudna på världens sötaste och minsta cupcakes.  Flått!
och så fick vi sån här kaka och vi blev väldigt mätta.
kvällen till ära så hade jag mitt fantastiska lilla munspel som halsband som jag köpte igår. och ja, det går och spela på det och jag blir lika gladlynt varenda gång jag blåser lite i det. fint.
fina gäster, anna, lotta och cissi. vi satt ute på en kall altan trots att vi frös ganska så mycket om tårna. men det är ju trots allt maj!!!
min bordsgranne, söt och glad.
vi skrattade och pratade tills vi gick in för att det blev för kallt för att sitta ute hela kvällen. det var fint så länge det varade.
vi skålade för kvällen, för den var fin. tack isabell!

Kommentarer
Postat av: issa

åh, tack själv för att du kom & tack för den fina munspelsvisan!

2010-05-30 @ 14:09:34
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: sandra

sjätte bilden är inte ok! verkligen inte ok...

2010-05-30 @ 14:27:59

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback