halv åtta hos emelia /lördag.

Igår var det som sagt halv åtta hos Emelia. Och hon bjöd på massa god mat, lite såhär såg det ut.

1. Förrätt var en morots soppa med räkor.
2. Huvudrätten var torskfilé inlindad i parmaskinka och rivna rotfrukter.
3. Efterrätten var vit chokladmosse med vinbär.
Resten av kvällen såg ut lite såhär,
När vi kom fick vi fördrink, här är Matilda.
Och här är Martina.
Alla hade klätt upp sig och var väldigt fina.
Här skrapar jag det sista av den fantastiska mossen.
Mästerkocken!!!
Och det var ju faktiskt Halloween!
Det var en mycket bra kväll med godgod mat. Bra jobbat Emelia!
Som jag sa innan så var vi hos mig ikväll, men det inlägget kommer förmodligen imorgon.
För jag är helt slut och så himla mätt nu, så jag tänker sova.
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, de tre vännerna och strutsen!

2011-05-19 @ 13:22:44

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback