lite ordbajs bara sådär på söndagskvällen.

Idag känner jag mig nere för att...
1. Det är söndag och imorgon måndag vilket betyder ännu en slitsam vecka i skolan.
2. Jag har suttit för mesta delen med skolarbeten hela dagen.
För att summera det hela så tar skolan bokstavligt talat dö på mig. Hur får man tillbaka motivationen och ork överhuvud taget?!
MEN.
Idag känner jag mig glad för att...
1. Vi bokade resa + hotell till Stockholm på höstlovet.
2. Solen sken.
3. Jag har världens bästa syster som väckte mig med lite morgongympa.
4. Mamma och Sofie hade bakat massor av bröd som var helt suveräna.
5. Jag har beställt ett litet objektiv till min kamera. (jajajajajaa!!)
6. Håkans nya skiva och Belle and Sebastians skiva är på väg hem till mig. Nu!

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback