tisdag.

10 FAVORITER
Färg: röd
Mat: pasta i alla former

Band: belle and sebastian

Film: amelie from Montmartre
Bok: jag älskar dig mer än vad jag behöver dig och jag älskar dig så himla mycket
Sport: nä, inte sport

Årstid: vår och aprilhimmel
Veckodag: friday i'm in love

Glassmak: blåbär
Tid på dygnet: timmarna mellan kväll och natt


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: trött och ensam
Smak: pepsodent tandkräm (på väg till sängen snart)
Kläder: pajamas
Bakgrund: matilda och mig iklädd mustach

Nagellack: orange

Tid: 22.13
Omgivning: en data och en skrivare
Irritationsobjekt: min jävla hosta som aldrig tycks försvinna


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nej
Brutit mot lagen: jag gillar vin och dricker det ibland
Blivit arresterad: icke
Badat naken: halvt

Varit med på TV: ja, en gång i femman när min klass var med i amigos!

Kysst någon du inte känner: ja, några stycken


3 PERSONER
Du kan berätta allt för: syster, sandra och mamma

Du tycker om: alla mina vänner, inte tre

Du inte gillar: alla är bra på sitt sätt


2 VAL
Kaffe eller te: gillar inget av det men, te
Vår eller höst: vår vår vår!


1 ÖNSKAN:
att bli kär


Kommentarer
Postat av: sandra

"Du inte gillar: alla är bra på sitt sätt". Jag skulle gärna vilja höra vad engelskaläraren är bra på? ;)

2010-09-07 @ 23:12:31

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback