tvåtusentio, april - maj.

APRIL
Och så kom April och våren. Och en underbar påsklovsresa med Nova Cantica. Vi mötte vårsolen i Paris. Satt och åt pizza i parker med eiffeltornet i ögonvrån, sjöng i Notre Dame och utforskade Montmartre trånga gator med lite secondhand shopping.
Lite såhär såg det ut,







En Aprildag åkte jag, Sandra och Cissi till världens bästa Göteborg för att Cissi skulle göra korvar i sitt hår (dreads) Hon blev super fin och jag och Sandra gick på stan medans hon hade ont i skallen.

Var i stugan för att fira mormor och morfars guldbröllopsdag, 50 år. Jösses. Så himla fint. Blev förälskad i Mumford And Sons.
Började hänga på gräset i skolan när solen tittade fram.

Och det var ungefär mitt April och den fina Aprilhimlen.

MAJ
Maj består av svaga minnen och jag tror inte att det var något speciellt som egentligen hände då. Bara lite småsaker som att,

Matilda och jag åt världens bästa pannkakor.



Var på festligt kalas. Satt på en kall altan och frös om tassarna. 
Fixade och trixade i mitt rum mest hela tiden.




Hade världens bästa hatt middag med godase maten och finaste sällskapet.
Gick på dimmiga promenader med Linnea.
I Maj gick jag mest och längtade efter att det skulle bli sommarlov. Lyssnade på The Smiths och hälsade på kära Göteborg ibland.
FORTSÄTTNING FÖLJER







Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback