let's fall in love and run away from here.

ARG över att man ramlar runt på isen fastän det är mars +tre dagar.
ARG över att det är grått på himlen trehundrafemtio dagar om året.
ARG över att jag måste tacka nej till sushidejt för att prioritera ett äckligt historiaprov.
ARG över att man stinker brandrök när man har varit ute och gått med huden för att det är någon jävel som eldar stup i kvarten där jag bor.
ARG över att syster bor på en jävla alptopp och tycks aldrig komma hem.
ARG över att keson var slut när jag behövde den som mest.
ARG över att han har den pojkluggen jag vill lägga bakom örat.
ARG över att jag är så ful i 90 tals kläder.
ARG över att min nya dator aldrig kommer.
ARG över att alltid tar på mig samma klänning på torsdagar.
ARG över att bo här.
idag är ingen bra dag.
// LET'S FALL IN LOVE AND RUN AWAY FROM HERE!

Kommentarer
Postat av: issa

det löser sig, det gör det alltid! men du är fin, så puss!

2011-03-03 @ 18:50:19
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: nelly

oj emmie. you go girl!

bra att ta ut lite agressioner ibland.

och oroa dig inte om att vara ful i 90-talskläder.. TRUST ME, det 90-talet var det största snedsteget i modevärlden. alla kommer va fula, speciellt jag ;)

2011-03-03 @ 21:01:17
Postat av: lotten

men lägg det va! jag tycker du ska skriva, MEN oftareeeee! jag har avsagt mig solot med, känner inte att det är värt att må bajs fram till maj för det. vem vet, du kanske fåre hehehe. ses på lör! pussss

2011-03-03 @ 21:06:36
Postat av: kajsa

Nej snälla lägg inte ner den så kallade "tråkiga bloggen" du är en enorm inspiration!

2011-03-03 @ 21:16:09
URL: http://kajsajj.devote.se

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback