tisdag/onsdag i london.

Tisdag morgon åkte jag och Sofie in till Primark en 10-minutare för att testa den fina prickiga klänningen som Sofie gräver efter. Den passade inte, men jag fick med mig ett annat prickigt ting ändå.
På gatan såg vi sånt här,
och sånt här.
Vi promenerade till
sånt här och Sofie köpte en klänning och jag ett par shorts med spetskant, Fint!
Vi hade picknick i Green park och där satt vi och åt baguetter med avokado, brieost, tomater och goskinka.
Jag blev mätt och la mig i gräset och lapade solsken.
och Sofie va söt och trött. På kvällen såg vi Allo Darlin' och jösses va fint det var. Det var det roligaste jag varit med om på länge!!
Det blev onsdag i London så jag och Sofie bestämde oss att åka och titta på skivor. Där fanns en fotoautomat med massa bilder.
Såklart! Jag köpte denna och Sofie köpte en annan skiva som vi aldrig hade hört talas om innan.
Lika fin som vanligt.
På eftermiddagen kom mamma och pappa till storstaden så vi mötte upp de på tågstationen.
Sedan orgenterade vi oss vilse på Londons smågator till där vi skulle bosätta oss. Men vi hittade det och ack så fint vi bodde.
På kvällen åt vi lyxpizza på vårt italienska ställe. Gott, ja.

Kommentarer

Skriv din kommentar till inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback